Zeer effectieve kankertherapie onderdrukt...

(1/3) > >>

nounou:
Zeer effectieve kankertherapie
34 jaar lang onderdrukt door Amerikaanse overheid

Dankzij de Amerikaanse overheid en het machtige farmaceutische complex moeten miljoenen kankerpatiënten onnodig lijden en/of sterven.

Een in de jaren '70 ontdekte kankertherapie die vele malen effectiever is dan chemotherapie en bestraling en daarnaast niet de giftige bijwerkingen van deze nog altijd massaal toegepaste behandelmethoden vertoont, blijkt tientallen jaren lang onderdrukt te zijn door de hoogste Amerikaanse medische autoriteit FDA (Federal Drug Administration). De reden: de FDA komt enkel op voor de belangen van de machtige farmaceutische industrie, wier miljardenwinsten door de nieuwe goedkope therapie in groot gevaar dreigden te komen.

Zie video:  http://vimeo.com/24821365

Zie ook:  http://xandernieuws.punt.nl/?id=633453&r=1&tbl_archief=&

en :  http://www.cancercontrolsociety.com/bio2002/burzynski.html

Dondiego:
Nu begrijp ik ook een beetje de cultuur in India van de urinedrinkers.

tissie:
Er gaan vele verhalen rond op het internet m.b.t. het genezen van kanker en bovenstaan is er één van. :weetniet:

===========================================================
Besteladres in Nederland voor A-10 tabletten die dr. Burzynski gebruikt.     10 maart 2005:

Vaak krijgen we vragen waar de A-10 en A-2 tabletten, een mix van aminozuren en peptiden en vitamine B-2, van dr. Burzynski zijn te bestellen in Nederland of via internet. Het bedrijf Volmed biedt nu de A-10 tabletten aan voor een o.i. redelijke prijs. Hier een omschrijvng van wat A10 precies is en adresgegevens hoe te bestellen en prijs enz.. Wij hebben overigens geen enkele commerciële binding of andere binding met dit bedrijf of met dr. Burzynski. Wel kan een kopie van een lezing van dr. Burzynski bij ons verkregen worden voor € 7,50 inclusief kopieer- en verzendkosten met daarin beschrijvingen van studieresultaten met dia's en al. De A-10 tabletten zijn nu ook voor O.P.S. leden te bestellen met korting bij apotheek Regentesse. Lees echter ook onze disclaimer die hier nadrukkelijk van toepassing is.

Van de website van een door Volmed gesponsorde volleybalclub gekopieerde tekst over A10 tabletten luidt als volgt:

Het hoofdbestanddeel van AminoCare® is Antineoplaston A10 en de capsules worden aangevuld met verschillende natuurlijk voorkomende aminozuren en vitamine B2. Antineoplastonen zijn peptiden en aminozuurderivaten die aangetroffen kunnen worden in het bloed, verschillende weefsels en in de urine. Antineoplaston A10 is een gezuiverde vorm hiervan en heeft waarschijnlijk een beschermende werking tegen kankerverwekkende stoffen.

AminoCare® A10 Cell Protector is een voedingssupplement en kan dagelijks worden gebruikt. Het is verkrijgbaar in verpakkingen van 120 capsules. Er is ook een crème beschikbaar, die op de huid kan worden aangebracht en veroudering zou tegengaan.

Voor meer informatie:

Volmed Medical BV
Postbus 10
5070 AA Udenhout
Tel. (013) 5116215
Fax (013) 5116216
E-mail volmed@planet.nl
Webstite: Volmedwebsite 

nounou:
Citaat van: tissie op  6 Juli 2011, 16:53:00

Er gaan vele verhalen rond op het internet m.b.t. het genezen van kanker en bovenstaan is er één van. :weetniet:

------

Heb je de video gezien:  http://vimeo.com/24821365
Is behoorlijk overtuigend.
We zijn zo sceptisch gemaakt door, inderdaad, de vele verhalen dat we op voorhand al vaak dingen wegwuiven ook als ze mogelijk relevant zijn.

Het badwater weggooien, omdat het te vaak alleen maar badwater was, kan het gevolg hebben dat we  bij ieder volgend verhaal het badwater weer weggooien ook als er 'n kind in zit.....zeg maar.

tissie:
Ik ben niet sceptisch, het is gewoon een feit dat er vele boeken zijn met vele  geneeswijzen. Welke helpen moet je maar afwachten, ook de chemotherapie en dat is het grootste bocht dat er is. Maar ook dát helpt soms.
Ik loop met een grote boog om de meeste farmaceutische middelen heen, dat heb ik al vaker in mijn berichten laten blijken.

Wanneer je echter met je neus op kanker bij jezelf wordt gedrukt, is de beslissing moeilijk. Mijn nichtje heeft net gekozen om het zonder chemo te proberen.

De oorzaak van kanker, daar moet gedegen onderzoek naar worden gedaan. Het komt me voor alsof het een epidemie is geworden.

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina